Program Partnerski Kroll Ontrack - zasady współpracy

Zostań Certyfikowanym Partnerem Kroll Ontrack

Aby zostać Partnerem Kroll Ontrack należy wypełnić formularz rejestracji online. Następnie otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

Aby skierować klienta do Kroll Ontrack możesz skorzystać z dwóch opcji:

  • przekazać klienta do nas przez “formularz przekazania sprawy” – wówczas my kontaktujemy się z klientem i informujemy o przebiegu sprawy.
  • pozostawić kontakt z klientem po swojej stronie – wówczas my kontaktujemy się z Tobą, a Ty przekazujesz klientowi informacje o przebiegu sprawy.

Przekazanie sprawy do Kroll Ontrack - przebieg procesu

  •  Jeśli nie jesteś jeszcze Certyfikowanym Partnerem Kroll Ontrack, zarejestruj się.
  • Skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Kroll Ontrack i przekaż dane klienta oraz nazwę swojej firmy.
  • Kroll Ontrack jest odpowiedzialny za prowadzenie sprawy i przekazywanie wszystkich informacji klientowi, w tym wycenę usługi.
  • Prowizja za sprzedaż produktu lub usługi świadczonej na rzecz klienta, płacona jest na podstawie faktury prowizyjnej wystawionej przez Partnera.

Partner uczestniczy w procesie sprzedaży - przebieg procesu

  • Jeśli nie jesteś jeszcze Certyfikowanym Partnerem Kroll Ontrack, zarejestruj się.
  • Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Kroll Ontrack i zamów kuriera.
  • Kroll Ontrack będzie kontaktował się bezpośrednio z Tobą odnośnie prowadzonej sprawy.
  • Partnerska zniżka na produkt lub usługę zostanie uwzględniona na fakturze.

Wyjątki i ograniczenia

Wyjątki i ograniczenia programu:

  • Prowizja nie jest wypłacana, jeśli nie można skutecznie zidentyfikować Partnera.
  • Prowizja za przekazanie klienta oraz zniżki dotyczą tylko wyznaczonych produktów i usług.
  • W przypadku, kiedy klient zgłosi się bezpośrednio do Kroll Ontrack zanim zrobi to Partner, prowizja nie jest wypłacana. Dotyczy to również klientów, którzy w przeszłości korzystali z usług z polecenia Partnera.
  • Poniesione przez Partnera koszty związane z dostarczeniem nośnika do Kroll Ontrack, nie są pokrywane przez Kroll Ontrack.
  • Kroll Ontrack może odmówić przyjęcia do Programu Partnerskiego między innymi, ale nie tylko, z powodów lub w stosunku do:
      • Obecnych klientów firmy.
      • Podmiotów będących w trakcie negocjacji realizacji usługi.
      • Klientów bądź sytuacji tworzących lub mogących spowodować konflikt interesów dla Kroll Ontrack lub jego klientów.

Pozostałe warunki

  • W Programie Partnerskim mogą brać udział wyłącznie firmy.
  • Wyłącznie Kroll Ontrack decyduje o przyznaniu tytułu “Certyfikowany Partner Kroll Ontrack”.
  • Kroll Ontrack może w każdej chwili cofnąć status Partnera Kroll Ontrack i zastrzega sobie prawo do przerwania programu.
  • Kroll Ontrack zastrzega sobie prawo do określenia warunków, na jakich Partner będzie oferował usługi odzyskiwania danych i produkty Kroll Ontrack swoim klientom.
  • Warunki Programu Partnerskiego mogą zostać zmienione przez Kroll Ontrack. Informacja o wszelkich zmianach będzie się znajdowała na stronie internetowej Kroll Ontrack.