Czy możliwe jest odzyskanie utraconej poczty elektronicznej?

Odzyskaj swoją pocztę elektroniczną

Możliwość odzyskania poczty elektronicznej zależy głównie od tego, gdzie jest ona przechowywana. Są dwa główne sposoby tworzenia i przechowywania poczty elektronicznej. Pierwsza z nich to zachowywanie poczty bezpośrednio na urządzeniu: laptopie, smartfonie, tablecie lub na serwerze, za pomocą klienta poczty, np. Microsoft Outlook. Drugim sposobem jest przechowywanie poczty elektronicznej w chmurze, za pomocą takich usług jak: Gmail, Hotmail, Yahoo i innych tego typu serwisów. W przypadku poczty webowej, utracone dane można odzyskać jedynie wtedy, gdy korzystasz z oprogramowania, które zachowuje Twoje wiadomości lub tworzy kopie zapasowe poczty na Twoim komputerze.

Nasza porada: Odzyskiwanie e-maili:

Jeżeli chcesz skutecznie odzyskać utraconą pocztę elektroniczną – sprawdź czy poczta webowa, była również zachowywana lokalnie, na Twoim komputerze lub w urządzeniach przenośnych.


Email Server Recovery

Odzyskiwanie poczty elektronicznej z serwera

Niezależnie od tego, w jaki sposób dane Twojej poczty elektronicznej przechowywane są na serwerze: czy są to rekordy w bazie danych, czy też obsługuje ją program Microsoft Exchange. Mogą to być także wiadomości zapisywane w oddzielnych plikach (np. .pst). W każdym z tego typu przypadków jesteśmy w stanie odzyskać dane z serwera dzięki usługom odzyskiwania danych.

 

Nasza porada: Pliki EDB ze środowiska Microsoft Exchange można przywrócić na aktywny serwer dzięki programowi Ontrack PowerControls.


Odzyskiwanie poczty z uszkodzonych nośników

W przypadkach, w których nośnik danych, na którym przechowujesz swoją pocztę elektroniczną został uszkodzony - zalecamy pilne skontaktowanie się ze specjalistami Kroll Ontrack. Próby odzyskania tego typu danych na własną rękę, bez profesjonalnej wiedzy i doświadczenia w tym zakresie, może doprowadzić do tego, że już nigdy nie odzyskasz utraconej poczty.


Straciłeś maile? Dowiedz się kiedy użyć specjalistycznego oprogramowania

Aby skutecznie odzyskać utracone dane poczty elektronicznej, powinny one być przechowywane lokalnie na Twoim komputerze, w telefonie komórkowym, tablecie lub smartfonie. Jeżeli Twoja poczta zniknęła na skutek błędów w oprogramowaniu, a urządzenie działa prawidłowo – możesz śmiało skorzystać z jednego z naszych programów – Ontrack EasyRecovery lub Ontrack PowerControls.

CTA

Zadzwoń 800 90 90 90

Skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Darmowa konsultacja